|
№ уроку | Розклад дзвінків | Перерва |
1 | 8.30-9.15 | 10 хв |
2 | 9.25-10.10 | 10 хв. |
3 | 10.20-11.05 | 10 хв. |
4 | 11.15-12.00 | 20 хв. |
5 | 12.20-13.05 | 20 хв. |
6 | 13.25-14.10 | 10 хв. |
7 | 14.20-15.05 | 5 хв. |
8 | 15.10-15.55 | 5 хв. |
9 | 16.00-16.45 |
ХАРАКТЕРИСТИКА ТЕСТУ З ІСПАНСЬКОЇ МОВИ
Зміст тесту визначається на основі Програми зовнішнього незалежного оцінювання з іспанської мови (затверджено Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України, додатки № 3 і 3.4 до наказу № 791 від 14.07.2011 року).
Загальна кількість завдань тесту – 43.
На виконання тесту відведено 120 хвилин.
Тест складається з трьох частин:
- Читання.
- Використання мови.
- Письмо.
У тесті з іспанської мови використовуються завдання чотирьох форм:
1. Завдання на встановлення відповідності (№1–5, 11–16). У завданнях пропонується підібрати заголовки до текстів/частин текстів із поданих варіантів; твердження/ситуації до оголошень/текстів. Завдання вважається виконаним, якщо абітурієнт встановив правильну відповідність і позначив правильний варіант відповіді у бланку відповідей А.
2. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (№6–10). До кожного завдання подано чотири варіанти відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважається виконаним, якщо абітурієнт вибрав і позначив правильну відповідь у бланку відповідей А.
3. Завдання на заповнення пропусків у тексті (№17–42). У завданнях пропонується доповнити абзаци/речення в тексті реченнями/частинами речень, словосполученнями/словами із поданих варіантів. Завдання вважається виконаним, якщо абітурієнт обрав і позначив правильний варіант відповіді у бланку відповідей А.
4. Завдання з розгорнутою відповіддю (№43). Завдання передбачає створення абітурієнтом на бланку відповідей Б власного висловлення у письмовій формі відповідно до запропонованої комунікативної ситуації.
Схеми оцінювання завдань тесту з іспанської мови:
1. Завдання на встановлення відповідності оцінюється в 0 або 1 тестовий бал: 1 бал за правильно встановлену відповідність; 0 балів, якщо правильної відповідності не встановлено, або відповіді не надано.
2. Завдання з вибором однієї правильної відповіді оцінюється в 0 або 1 тестовий бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді не надано.
3. Завдання на заповнення пропусків у тексті оцінюється в 0 або 1 тестовий бал: 1 бал, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильну відповідь, або вказано більше однієї відповіді, або відповіді не надано.
4. Завдання з розгорнутою відповіддю оцінюється від 0 до 14 тестових балів за такими критеріями:
а. Змістове наповнення (опрацювання трьох умов, зазначених у комунікативній ситуації)
а1 – перша умова: 0, 1 або 2 тестових бали.
а2 – друга умова: 0, 1 або 2 тестових бали.
а3 – третя умова: 0, 1 або 2 тестових бали.
b. Структура тексту та зв’язність
b1 – зв’язність, наявність з’єднувальних елементів у тексті: 0, 1 або 2 тестових бали.
b2 – відповідність письмового висловлення заданому формату (твір, лист (особистий, діловий), оголошення, записка тощо): 0, 1 або 2 тестових бали.
c. Використання лексики (лексична наповнюваність, володіння лексичним матеріалом): 0, 1 або 2 тестових бали.
d. Використання граматики (морфологія, синтаксис, орфографія): 0, 1 або 2 тестових бали.
Увага!
1. Якщо абітурієнт отримує оцінку 0 тестових балів за критерій а. Змістове наповнення, то в такому випадку вся робота оцінюється в 0 тестових балів.
2. Якщо учасник тестування отримує оцінку 0 тестових балів за критерій с. Використання лексики або d. Використання граматики, то в такому випадку вся робота оцінюється в 0 тестових балів.
3. Якщо абітурієнт не приступав до виконання завдання, власне висловлення вважається ненаписаним і вся робота оцінюється в 0 тестових балів.
Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання тесту з іспанської мови, – 56